我很喜歡在廚房 hea,有很多文章也是在廚房的小餐桌上完成的。等肉醃完的二十分鐘是思考的好時機、煮嘢食時開住 TED TALKSchool of Life 的影片聽也是我的習慣。香港人,最擅長就是這樣為自己製造學習時間。

今天買了一些秋葵(Okra)如果我來生要做一種蔬果,就會係秋葵。因為佢外表靚兼相傳勁有營養,內外兼備,唔食就笨。

我個人好喜歡秋葵滑潺潺的口感,如果你唔鍾意,可 skip。

今日試用秋葵炒蛋,效果出奇地夾。👍🏼 我加埋至愛的芝士,中西合璧。✌🏼️

食譜如下:

材料

蛋2隻

秋葵4條(去頭尾切粒)

Parmesan cheese 約一湯匙

豉油及鹽各少許

做法

1)先落秋葵中火炒熱,我落咗鹽同少許豉油同炒至上色

2)較慢火,把蛋漿與芝士一同下鑊與秋葵同炒至蛋好似平時炒蛋個樣即成。

易過借火。✌🏼️

另外,秋葵也可用來浸水飲。我在網上睇到話可以用薑同浸。用兩片薑煲水至滾,然後將兩條秋葵切粒,掉入水浸過夜就可以飲。有人話可治糖尿病,但我唔 sure。不過佢 D 果膠係好嘢嚟的。呢篇報導有略提。不過有鑑於佢唔太好飲,得個靚字,所以都係好似用嚟炒蛋好D。😊

Food Network 也有秋葵食譜 👈🏼 請按連結看。

  

文:Ms Yu,八十後教師,相信一切源自教育。也信美食令人快樂。😊

相關連結:

其他食譜

