今個星期發生的事很低B,想落筆寫,但覺得有點徙氣。煮野食,無論如何都係最實際的。寫食譜好過。

我很喜歡吃牛油果。
但眾所週知的是,牛油果真的很麻煩。買個生的返嚟擺,等一世都好像未熟。😑😑😑 

然後一天,切開其中一個,就發覺原來已經發咗毛。😤😤😤

由於無心無時間去研究點為之熟,我的折衷方法是,想食嗰日就去街市同阿姐阿哥講:「唔該俾兩個熟到聽日就爛的我,我而家返屋企就用。」菜販揀牛油果的經驗值最信得過。

身在港島我總會去嘉咸街,又濕又滴水又嘈又盛,但很香港。每次都忍唔住影吓相,因為好怕有一日變咗懶靚懶貴懶潮的商場。

  
   

 

好,講返 Guacamole 呢種在外國很流行的牛油果醬。只要有熟的牛油果就可以整喇。每家的食譜都唔同,我家的如下:

材料

牛油果三個

洋蔥半個

蒜頭兩瓣

青檸半個

黑胡椒

蕃茄一個(可加可唔加)

辣椒仔 Tabasco(如嗜辣)

做法:(其實我想寫「全部撈勻就得」)

1)先將牛油果起核去皮切細,然後用叉將果肉壓爛。(不用壓得太爛,以保持口感。)

2)將蕃茄去核,切細粒備用

3)洋蔥切細粒、蒜頭剁成蓉

4)將以上備用之材料倒進牛油果醬撈勻,加入青檸汁與其他調味即成。

5)個人覺得雪凍好食D,可拌粟米片。

其實,乜配料都無其實亦無所謂。只用牛油果加鹽已成最簡單的 Guacamole 了。👍🏼

  

食飽睇新聞好似無咁勞氣。😁

最後,如果你咁好彩有三十個熟透的牛油果,可以整三十種不同的牛油果餸請看:30 Amazing Ways to make avocados even better as they are already.  

文:Ms Yu,八十後教師,相信一切源自教育。也信美食令人快樂。😊

相關連結:

其他食譜

