我很喜歡吃甜品。但甜品裏的所有材料都好似唔係好嘢嚟的:又糖又油又麵粉又盛。

有一次我請教中醫,如果有兩款零食在面前,一是朱古力、一是薯片,我應該食乜無咁衰?佢皺眉,可能諗:「問呢D?」但佢最後都話:「兩樣都唔係好嘢啦,但你話如果一定要揀就揀薯片啦,朱古力係甜嘢,會惹好多唔好嘢出嚟。」

我立刻灰咗,因為我多麼希望答案是朱古力啊。😞😞

在家整嘢食,好少整甜品,因為最憎跟 instructions 的我,好容易失敗,整到又十成十整得無酒店水準,對住只值七、八十分的製成品,又無理由唔食,但食又徙自己長肉的 quota(其實係已經無 quota 😑)。

但當我見到呢份無麵粉無油朱古力曲奇食譜,我就即買料即整。雖然有點自欺欺人,因為呢款曲奇仍然有糖,但減咗麵粉同油,成件事的罪咎度好像登時減半。😁😁 

雖然無乜 quota,但辛勞工作後,慰勞自己是天公地道的!😏 所以你地都試吓整啦!

中譯食譜如下:

材料

180克(1.5 杯)糖霜(Icing sugar)

35 克(1/3 杯)無糖朱古力粉

1-2 隻蛋白(室溫,我用了一隻都 ok)

1 茶匙香草精(Vanilla extract)

90 克(半杯)半甜朱古力粒,Semi-sweet chocolate chips(我唔想太甜,所以用了 Bitter-sweet 的)

鹽少許

做法

(平時的甜品份量通常要很準確,所以我好怕整,因為不習慣俾食譜限死。但跟呢份食譜時,我所有份量都是大約的,最後都得,所以唔駛緊張👌🏼)

1)先把焗爐預熱至 180’C,再在焗爐盤上鋪上牛油紙(Parchment paper)

2)於一個大碗內,把糖霜、朱古力粉與鹽混合。

3)把香草精、蛋白加進混合物,攪拌至狀態變黏。(如狀態過黏,可考慮加進另一蛋白)*

4)把朱古力粒攪平均加進混合物

5)把混合物分成小份(我分了八份),平均放在牛油紙上。(記得要在餅與餅之間預留空間,因為它們會在焗爐內散開。

6)放盡焗爐焗 12-14 分鐘至餅面變亮與有少許裂開狀態。

7)待曲奇涼透後才把它們從牛油紙上移走。

8)食。(曲奇可存放三天)

  
其實我未等攤凍曬都食咗塊,好好味。因為無麵粉,口感當然與平時的牛油曲奇不同,是很煙靱的。未必人人鍾意,但既然係一種無油無麵粉的甜品,已經算係咁了。整啊喂!🍪🍪🍪

*我做到呢個步驟有點驚,因為蛋白得一篤,但粉狀物卻多多,我不信可以攪至變黏(蠢 😅),但原來真係得的!✌🏼️

文:Ms Yu,八十後教師,相信一切源自教育。也信美食令人快樂。😊

相關連結:

其他食譜

