我是義順、澳牛的常客,蛋牛治 + 燉奶呢個 combo 一向無得輸。

今晚八點幾食完飯無嘢做,心血來潮想食燉奶。屋企剛剛開咗包脫脂奶,我其實唔知脫脂奶可唔可以做燉奶,於是就決定做個實驗嘞。

上網搵食譜,發覺燉奶需要蛋白。我最憎剩返隻蛋黃唔知點算,所以就不如試整脫脂奶燉蛋。

材料

脫脂奶 200ml 

雞蛋一隻(如果燉蛋的話,齋用蛋白就得)

煉奶 3-4 茶匙或砂糖 25 克

(其實我就只落咗1.5茶匙煉奶,就真係少甜得好緊要,咁,費事咁甜啦,你鍾意甜就落多 D 咁囉)

做法

1)打蛋至流質,然後加入煉奶攪勻

 
2)把 200ml 脫脂奶倒進1),再攪勻

3)把2)倒進飯碗,蓋上錫紙
 

4)煲水待滾,隔水將燉奶蒸 5 分鐘

5)5分鐘後熄火,不要開蓋,把燉奶繼續留在煲內 15 分鐘。

6)15 分鐘後,打開錫紙,是咁樣的:
  
呢個係最緊張的時刻,因為佢個樣其實係同燉之前係無分別的。我見到呢個樣,其實都唔知有無「琼」到,一來之前整薑汁燉奶失敗過有陰影,二來第一次用脫脂奶,唔知得唔得……👉🏼👈🏼

攞到出嚟,小心翼翼將茶匙放在上面……心裏面喊著:「唔好沉!唔好沉!」

燈燈燈凳!
 Yeah!!! 實驗成功!滑到無朋友添!

整啊喂!👍🏼

文:Ms Yu,八十後教師,相信一切源自教育。也信美食令人快樂。😊

相關連結:

其他食譜

