雞翼是我的最愛。以前在外地讀書,有餐廳辦 all-you-can-eat-chicken-wings(任食雞翼)套餐。我與一班同學會食個夠,在埋單時,眼前總會有一個雞翼骨山。很滿足。

嫁人後,我都常煮雞翼,一煮就一大烹,分幾餐食。😋😋 有時間的話,我會將雞翼一開二,貪佢易食D,送酒亦一流。👍🏼

尋日正好得閒,就決定整香酥雞翼嘞。唔好以為好肥,其實唔洗炸,用焗爐都做到香口效果。而且十分易整。👌🏼 平時通常用麵粉鋪面,但因為有一包酥皮餅乾開咗,就索性鍊碎佢,做雞翼外層,效果很好。👍🏼

材料

中雞翼約十隻

麵粉/酥皮餅碎一杯

醃料:(其實點醃都係好隨意嘅啫)

生抽半湯匙

老抽半湯匙

紹酒半湯匙

麻油1/4湯匙

糖半湯匙

鹽少許

青檸汁一茶匙(可不落)

辣椒仔一茶匙(可不落)

做法

1)先將雞翼洗淨,抹乾,然後一開二。

2)將醃料與雞翼撈勻。醃約半小時。

3)此時可準備酥皮外層。 如用麵粉,就將麵粉篩好後到入膠袋備用。(可加些少蒜鹽及黑椒)如用酥皮餅就可像我把餅壓碎備用。

 

4)三十分鐘後把雞翼到進膠袋,shake shake shake 至麵粉/餅碎平均鋪滿雞翼。


 

shake 完
   

5)把焗爐預熱至 200’C 之時,將雞翼平放於錫紙上。(可先抹點油) 

6)先焗十分鐘,然後將雞翼取出,反轉,再焗十分鐘。

 

7)搞掂!好送飯!可再加點青檸汁。👍🏼
    
 
文:Ms Yu,八十後教師,相信一切源自教育。也信美食令人快樂。😊

相關連結:

其他食譜

