終於放暑假了~~~為咗準備停不了的飯局與旅遊時的食唔停,我嚴格規定自己一有時間就落街跑5K。好憎好憎跑步,但為了食得心安理得,無辦法。唔求瘦,只求唔好夏天流流肥吞吞咁已經可以了。趁講健康食物前,介紹幾間好嘢~

Nobu – 我是這裡的擁躉,這個 Deluxe Chirashi 係慰勞自己的最佳食品!

The Butchers Club Burger – 漢堡係Fat food,所以一食就要揀最好的,個人認為這裡的 Burger 無得頂。用的是 Dry Age 免治牛肉、即叫即整!👍🏼
  
Belon – 當海膽遇上窩夫,這間餐廳在 Soho 開業不算耐,但可能因為同集團的餐廳已打響名堂的緣故(如 Carbone),Weekdays 晚上都幾 Full,除了這個海膽窩夫,這裏的 Millefeuille 也是必試的。😋
   

MO Bar – 這裏一向是與朋友聚腳的好地方,今個暑假推出這個 picnic 主題的下午茶,係我見過最靚的 setup。唔食都要睇吓。😁

好,每當食完邪惡的每一餐,返到屋企都好有罪疚感。(港女的哀歌 😪)於是就夜一夜都走落街跑一轉,自我感覺良好一下。

尋晚跑步前,為自己整定一個奇亞籽布甸(Chia seeds pudding)。夜點食都唔緊要。做法係超簡單,我用了大約兩湯匙的奇亞籽(黑色定白色係無分別的),加入約半杯奶(有人會用杏仁奶),放進雪櫃等奇亞籽自然發大。

 

其實好快就會變成糊狀。此時就可以是隨尊便加自己喜歡的配料。我用了Greek yoghurt(一湯匙)、Maple Syrup (半湯匙)、紅桑梅與藍莓各小量。撈撈撈勻就食得。係好味的。(又靚。😁) 

 

奇亞籽係 super food,高蛋白質、高纖、飽肚、促進腸道蠕動。👍🏼我總有一包喺屋企,早餐加進麥皮、乳酪或飲料最好。

其實奇亞籽布甸的食譜十分多樣化,分享一條 Link,內含十個食譜:

10 Delicious Chia Seed Pudding Recipes

Happy summer cooking!!! 
文:Ms Yu,八十後教師,相信一切源自教育。也信美食令人快樂。😊

相關連結:

其他食譜
   

